loading...
طایفه کیانی(ارباب-روستایی-روشنایی-شیردل) وسرگذشت ان
اصغر ارباب (کیانی) بازدید : 416 شنبه 13 شهریور 1389 نظرات (1)

ملک  بهرام خان 

اغاز حکومت وی در سیستان سال 1217 هجری قمری است که بعد از کشته شدن سیلیمان خان دوم به این سمت منصوب گردید او از سالهای 1196 تا 1217 نیز بطور غیر مستقیم در امور حکومت دخا لت داشت وبفرمان او نهر کچیان درسال 1223 وبنای باشکوه ومعتبر دوران حکومت وی ارگ کچیان بود وشهر جلال اباد بنام پسر بزرگ او که در سال 1210 متولد شد موسوم گردیدید وحمزه اباد نیز بنام پسر دیگر وی نامیده شد

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد کیانی در تاریخ 1348/10/11 و 13:05 دقیقه ارسال شده است

سلام گرم به شما من محمد کیانی هستم که اگر یادتان باشد 28 مهر در وبلاگ من نظر دادید من از استان لرستان نهاوند و ده کیان هستم واز وبلاگتون خیلی خوشم آمد راستی ببخشید من از اینجا نظر دادم
پاسخ : سلام محمد اقا کیانی از نهاوند ده کیان شماره تماس من 09113721921 ,امیل من asgararbab@yahoo.com
پاسخ : سلام اقایمحمد کیانی خوشحال شدم که از وبلاگ بازدید کردید از اینکه بتوانم از اطلاعات شما استفاده کنم خوشحال کی شوم شماره موبایل من 09113721921و ادرس asgararbab@yahoo.com می باشد یا شماره تماس خود رابه من بدهید باشما تماس بگیرم واگر بتوانید شجره نامه فامیل خود را برایم بفرستید تا در وبلاگ بگذارم خوشحال می شوم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وبلاگ جهت شناسایی طایفه کیانی در سیستان ووابستگان دیگر در شهرهای مختلف ایران ایجاد شده است در صورت هرگونه اطلاعات درقست نظرات مکتوب ن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 103
  • بازدید کلی : 10,394
  • کدهای اختصاصی
    'javascript' src='http